pondělí 10. srpna 2015

You oughta know.

Mám se fajn. Je léto, který sice příšerně utíká, ale je. Zažila jsem první tábor Tam, ze kterýho jsem nechtěla odjet, protože byl tak fajn a klidnej. Jenže...

Celej můj život je totálně naruby. Celý tři roky, jako bych vzala a vyhodila oknem ven. Nejen estetiku, ale spolu s ní všechno, co definovalo můj nástup na výšku.  Co definovalo mě.

Věci okolo, tak důvěrně známé jsou najednou cizí, ale stejně k nim mám vazbu. Jako k postavám z Přátel. Už jen pár dní a z toho všeho nezbude nic. Je to tak strašně divný, že to nedokážu pochopit. A přesto vím, že to tak nejspíš mělo být.

A ačkoliv jsem to byla já, kdo řekl konec, stop všemu, nedokážu se srovnat s pocitem, že se nic nezměnilo. Je stále stejnej, ten kým byl. Byla to přetvářka? Nebo lež? Všechno čím byl pro mě je pryč.  Jako by umřela osoba tak strašně blízká a zbyla jen kostra dávné minulosti. A mně je z toho tak smutno. Protože tři roky života už něco znamenají a jistý vazby nezmizí. Stejně jako vzpomínky na něco, co nejspíš nikdy neexistovalo.

what a surprise,
don't want to look at your face,
'cause it's making me sick.

Žádné komentáře:

Okomentovat