pondělí 31. října 2011

Because of autumn.





Krásný, krásný nejsou stejný.

Whatever, z čaje je mi už na zvracení. Kakao je láska na věky a jediná životní jistota. Všude se válí spousta papírů a mejch vlasů. Poněvadž nejsem Spock, naučila bych se vlasy a uklidila papíry, protože to není logické.

Tak. A pustím si Sweet november. Protože je to jako moje podzimní kakao. Tak asi pro to. A stejně jako ty budu dělat milion jiných věcí než to, co bych měla. Asi je to lidské nebo co, ačkoliv odmítám tvrzení, že jsem člověk. Spíš brouk (HAHA), jako whatthehellwhatwashisname..No prostě Kafka.

Taky si musim sehnat nesnesitelnou lehkost bytí a nesnesitelně lehce být.

Napadlo mě, a dost možná je to absolutní hovadina, ale... kdyby nebyla v lidským povědomí celá válečná a politická a i náboženská(takže válečná) historie, možná by byl svět lepší. Totiž, mám pocit, že spíš než poučení přináší vzor... ačkoliv Klaus tvrdí opak, ale taky je to Klaus,že.

Ale to je asi jedno, protože lidi jsou sobci a kůli svým názorům na něco, čehož existence není prokázaná budou pořád dělat rozruchy.

Jo už vim. Byl to Řehoř.

Žádné komentáře:

Okomentovat