neděle 22. dubna 2012

Pohnuté osudy.

Četla jsem časopis z roku 99. Právě dnes na narozeniny Jiřího Háska, rozhovor. Překvapuje mě, s jakým klidem dokáže mluvit o tragických osudech svýho života. A líbí se mi, jak je přesto že má jenom základku inteligentní. Škola je k ničemu..pokud jsi člověk.

My, kteří chápeme život, nezajímáme se o čísla. Chtěla bych říct, že jsem se narodila pro život. Datumy minulosti, které znám, dokázala bych spočítat na prstech jedný ruky. A nikdy si nezapamtuju objevení Ameriky. To sou totiž 4 různý čísla vedle sebe a není to jako 1415 nebo 1620.

Taky mě pobavila kritika na výtvarné kritiky, kteří používají milion pošahanejch obratů a cizích slov. "náznak iluzivního prostoru ustupuje ve prospěch samostatných výtvarných znaků, které sahají k vystižení zrakem nepostižitelných hodnot." (ach, jak dar, vidět neviditelné, poznamenal autor, kritik kritiků). Přece jenom je, mělo by, to být pro lidi.

Nepamatuju si cestu domů. Naprosto střízlivou. Bojím se.

1 komentář:

  1. Nesmíš se bát začít. "Jeden Google, jedny zásady." Ty zásady nemusíš číst, pokud si už nyní můžeš říct: "Ano, chápu."

    Protože k čemu je psaný zákon, když nejdůležitější je poslouchat zákon ve své hlavě.

    Klíč se ukrývá v tom, co není napsané, co člověk ani napsal nemusel, protože už to dávno bylo ukryto v nesepsaném zákoně jeho mysli.

    OdpovědětVymazat