čtvrtek 24. května 2012

I am fucked.

Jsem zoufalec. Už hodinu nepřetržitě brečím a nemužu se na nic soustředit. ještě 6 dní. málo dní na to abych se stihla všecko dodrtit a hodně na to, abych zapoměla to, o už umim. Jsem nervózní, chce se mi spát a mám hrozný strach. Nechápu, jak budu jednou zvládat nátlakové situace.

Mamka mi udělala vajíčka se šunkou, sýrem a topinku. To snad nikdy neudělala a dokonce na mě neřvala, že sem hysterická. What the fuck is going on?

Přišel mi Host! těšim se, až si ho přečtu po té pitomé m., kterou udělám.

Jediný učení, který mě uklidňuje je filosofie, protože ji z větší části umim, protože mi neustále dodává naději a odhodlání, protože si pak uvědomuju, že se vlastně nemuže nic stát.

Kurva! Chybí mi 6 bodů pro přijetí na olomouckou žurnalistiku. Někdo mě strašně nemá rád. Odvolání!

Ok. Už dost bylo sebelítosti. Potřebuju nějaké zaměstnání, kde nebudou lidi a kde nebudu pod stresem, ani kde nebude možnost rozčílení...

Měla bych být svičitelka jógy.

Žádné komentáře:

Okomentovat