úterý 19. června 2012

Just singing. What a glorious feeling.

Po 4 naprosto skvělých dnech jsem opět doma. Nikdo mi tu nezpívá, akorát maminka je na mě zase hrooooooooozitáááánečky milá. *smile*

napadá mě: went back home again this sucks gotta pack up and leave again. proto, že zítra zase odjíždím. ale ve čtvrtek se zase vrátím. a v pátek zase odjíždím a v sobotu se zase vrátím a v neděli je koncert. She loves you yeah yeah yeah, budeme zpivat, chachacha, jak ironické, še.

A pak bude Výlet do Maďar a pak nebude Pohoda, a taky nemám brigádu, protože je to idiot a neozval se mi, a já kašlu na ty pitomí lidi, protože sou hnusný a nemužou říct narovinu, ať se neobtěžuju. Nu což, aspoň se mohu 3 měsíce flákat, ačkoliv není za co.

Zjišťuju, že jsem zmatená jak včela v podkroví a návrat domů mě zase neuvěřitelně vytrhává ze sladkého nevědomí všeho špatnýho a ošklivýho. A teď si zase uvědomuju realitu a je to hrozně podivný a nemám meloun.

Zamilovaná do Tééééto!! písničky. A strašně si připadám jak v 50. letech v Texasu. A taky maj obě boží hlas a tak.

cause we like to do it. compleeetely. 
You don't have to worry
If you have no money
The people on the river are happy to give










1 komentář:

  1. ta písnička je fakt dobrá!:D :)
    Online, nechce se mi to stahovat, ale teď budu muset, jak pojedu pryč, je tam pomalej net...

    OdpovědětVymazat