pondělí 4. června 2012

The more time it is, the crazier I am.

Mám paprikové mýdlo. je v něm olivový olej.

Přátelé mi vždycky přivodí skvělou náladu. Skuteční i ti seriáloví.

Mám skvělý plán. Budu studovat ochranu vysokých vod, stanu se ekologem a vstoupím do greenpeace, budu velmi revoluční, budu sedět týden na stromě kůli přežití koal a pak budu v televizi a stanu se slavnou, že na psaní knih nebudu potřebovat vysokou juchu. Ne, že by na to byla potřeba, ale lidi spíš důvěřujou takovejm těm lidem s titulem. Pitomé předsudky. Idoly.

Idola lidského rodu. Bacon...Idola Barči. Na všechno se dívám svýma očima.


Nebo budu chovat včely a založím továrnu na medovníky. To je přece skvělý.

Nebo se na to vykašlu a budu jezdit stopem po Americe, což je v dnešní době pěkná pakárna, když je člověk holka se 151 cm. Ale stejně vic věřím američanům, než čechům.

Budu žít v kukuřici. A stavět si betlémy s těch suchejch listů. Asi bude v prosinci zima, tak se schovám do hnusnýho obchoďáku s cinkavýma stromečkama a všichni budou spěchat. A stejně mi bude líp.

Nebo budu hrát na zlomenou kytaru na ulici. A dostanu za to oskara. take this sinking boat and point it home.

Bude to krásný, víš. Ať už se stane cokoliv bude to krásný, protože jednou to prostě musí být krásný, protože já pořád věřím na dobrý konce, svět idejí a na Malýho prince.


Možná je to osud. Možná je to správně a možná taky ne. A to je to nejhorší, že nevíš, a proto to vzbuzuje takovou nedůvěru. Čím víc možností, tím horší to je. Žádná možnost, taky možnost.



A little love letter I carry with me
Youre a sunlight
smoke rings and cigarettes
outlines and kisses
from silvescreens.


missing.


1 komentář:

  1. A já mám konopné mýdlo, heč! :)
    Těmi třemi hodinami a dvaceti minutami jsem měla na mysli jednu asociaci k songu od Vypsané fixy, i když nepily kávu v kelímku z automatu...

    OdpovědětVymazat