pátek 28. září 2012

I want perfect body I want perfect soul.

Ahojík.

Na koleji se máme dobře. Nečůráme si do klína a i do sprchy se vejdeme sami. Máme rádi župany. Máme rádi balkon. Vaříme si těstoviny a v mikrovlnce lítají blesky. V pondělí je party sedmé patro. Zrušili prohibicu. Nemužu sehnat Black books a IT crowd online. Na kolejní síti je zakázany používat torrent, ale ten net stejně nefunguje. V knihovně se hledá podle čísel. Dějiny ošklivosti jsou 109 něco. Když se mi chtělo stýskat, byli lidi. Never alone. Jsme tam česká menšina. Máme uhuhlanyho pitomca. Je mi smutno až doma. Jenom trochu a jenom chvilku. Přijel a zpíval mi. Bylo to smutný. Nechtěj mě milovat. Já se v lidským vlaku koukám na jiný záda. Spousta zbytečný lásky je všude. Kdybych se jenom mohla otočit, bylo by o dva šťastnější lidi v kosmu víc. Sail away. Od těch co miluji, od těch co milují. Nemilujem se všichni a láska není circle, ale ve třech je možný koupat se. If they don't let us dream...jak je to na lennonový zdi. Zítra půjdu vrátit knížky. A hroši. Mám diář Paulo Coelho. Mám na to jméno smutnou vzpomínku z 30.3.2012. Ubývá míst kam chodívala pro vodu. To je krásný. Před rokem a dnem jsem byla na Evženu Oněginovi v Ostavskym divadle Petra Bezruče. Pecka. Voda má. Je mi z toho smutno a směšno zároveň, ale to ne kvuli představení, ale spíš kvuli tomu tragikomickýmu divadlu potom. Proto, jaká jsem? Lži. Patříš. Lži. Kecy. Slova lžou. Pořád. Všecko. Oči taky. Oči vyjadřují moment, ne realitu, ne to co je pořád, ne to co trvá. Čemu věřit? What does it mean again? Baby of course you can. Možná pocitům, botám, dlaním. Tell me why can't it be true. I'll never love again. Oh lord won't you buy me a mercedes benz. Když Janis je tak skvělá. And you, you are somewhere over the rainbow, telling me about our friendship and what it could have been.Then you kissed her. Fuck you. Fuck you and of course, you! Lies for the liars. If people were shot for every untrue  "love" said, there would be more death than love.


2 komentáře:

  1. black books a it crowd a knížky a bezruči a janis a baby of course you can = ultimate mindblow now now now.

    OdpovědětVymazat