pátek 30. listopadu 2012

Just a little hole in ceiling.

Smutné veselé dny. Můj mozek je evidentně narušenej, protože ve chvílích "myself center" musí analyzovat všechny věci, který mě zatěžujou, takže si pak připadám jako schizofrenik, protože ve společnosti lidí jsem veselá a tak.

Život byl nad mé síly, když jsem byl sám?

Taky jsem přemýšlela, proč všichni říkají o podzimu, že je tak šedivej, když jsou všude nádherný barvy, na stromech, na cestách. Someone feels the rain, others just get wet. Spíš to období na přelomu podzimu a zimy je takový nijaký, ale podzim jako podzim s celou svojí duší je krásnej, plnej zbytků letního slunce, svařáku, barevnejch draků na poli a listopadové lásky, a to nejen v listopadový romanci. Listopad je prostě správnej a mám ho ráda. A mám ráda hlas Emy Brabcové, protože je strašně úžasnej a vůbec.

A taky si myslím, že někteří lidi plýtvají energií na jednom místě, kde je to zbytečně vyčerpává a myslí si, že tím zafixujou X... kdyby ji ale investovali do onoho X, byli by mnohem spokojenější nejen oni, ale i X... což mi připomíná, že bych to taky měla udělat. jo a jo a jo. protože když se soustředíš na špatný věci, budeš je přitahovat, ale když myslíš jenom na to dobrý, tak to bude dobrý, jo a jo a já věřím na víly.

Soustředění na dobrý energie na špatnou věc taky nefunguje. Mám s tím zkušenost. A proto to nikdy nemohlo fungovat. A teď to vím a proto to pomalu odpolouvá z mého života a je to nahrazováno samýma krásnýma věcma. S tebou. A s váma:)

Po zkouškovým zas bude dobře, budeme si užívat a mít estetickou zábavu. A budeme tančit, zpívat, pít víno a být být být, prostě být.

klikni!


Žádné komentáře:

Okomentovat