úterý 8. ledna 2013

Melancholie lásky.

Závisí na dědíčných sklonech a na tom, jak člověk podléhá smutku. Nenaplněné představy fantasie, se promění do úzkostných stavů.

Vodkaaaaa.

Už chápu. Jako tenkrát na první Vánoce. Schovat se před světem. I před náma.

Vladimír Franz říkal, že správný otec má dovést své dítě k brance, aby pak pak mohlo samo do světa. Tak jsme se vykutálela ven, jsem ve světě s renesančním smutkem a žádný rady co s tim.

Cítím právo v tajných volbách utajit tajnou volbu až do konce. Uf, tolik tajností najednou, pani. Potenciálních prezidentů session online. Karel je fakt dobrej. A lidi sou tupí, protože se ho furt ptaj na nějaký jména, který stejně neřekne.

Je mi divně a chce se mi spát. Boli mě v krčku a nemám vodku. A nemůžu přestat jíst. A strašně mě sere Zemanův tón aka vy všichni ste kreténi, ále já vám to tady pomalu vysvětlím, i když nepředpokládám, že to pochopíte.. A taky mě serou lidi, co říkají, že Karel nemůže bejt prezident, protože neumí pořádně česky nebo špatně vyslovuje. To je taková hovadina. Sem myslela, že jde primárně o myšlenku, ne o způsob, moreover, srozumitelně sdělit ji dokáže tak co. A nepoužívá žádný debilní sofizmata ani manipaluce s lidma. A ještě ho obviňujou, že tady nebyl za komunismu. To je teda fakt hrozný! Nenechat se tady tyranizovat. Taky bych odešla, s Milanem, Škvoreckým a všema.

Bože. Zlatí epikurejci s názorem, žij skrytě. Lidi sou fakt mimo.

Žádné komentáře:

Okomentovat