úterý 1. ledna 2013

nemám ráda STB a být bez tebe

čokovoko. Musím se učit... fakt musím. nedělám nic a to je fakt nejhorší, protože prostě jestli tu školu neudělám, tak mě matka zabije a budu muset pracovat v oknu, když prší tak moknu. a to teda jako né.

Bylo to ale hezké volno, a dívám se kolem na to podivné vzduchoprázdno. Zítra sbalim krámy a jde se dál. I'm mobile everywhere I go.

Ale zase jedu za sluncem, takže paráda. A jestli uděláme prvák, pojedem na návštěvu do Adolfovic. Teda doufám. A taky chci na hrozně moc míst a stopem prej ne, a co třeba na oslíkovi nebo na fénixovi.

Těším se na pozítří a na to až bude za tři týdny a já budu buď v klidu nebo v prdeli, ještě tak uplně nevím. A ještě mi nepřišlo to sherlockový triko, takže depka. :D

Takjo, vysypala sem si dušičku, není mi líp, ale nejsem nespokojená, protože proto a stejně je to pěkný, i když mám v žaludku nervozitu, protože zkouškový období, znáš to, taky trochu paryby a princezna Fataghiro je božská pohádka, musíme se na ni podívat, protože někdy sledování filmu = sledování filmu, a jít na jedno taky nemusí být lež.

Viděla sem 90% lidí, který mám nejradši na světě, so I'm happy a i když se mi zase bude stýskat jako prase, protože tady v tom pekle to byly moje svíčky, který nezhasnou, ale tam je slunce, protože Breakaway into the sun. Takže mi bude smutno, ale zároveň je tam něco tak zářivýho, že budu zase spokojená a jako kotě, protože koťata bývaj spokojený, když je zrovna nikdo nedává do trouby.

Fakt se du učit. A dám si na to bílej jogurt jakože Amen. Jednou budu rock star a nebudu mít pět aut, protože je to zbytečný. A protože nejdůležitější je láska, klišé a patosy a stejně je to harmonie a vesmírná pravda, řekne ti to platon, protože Symposion, protože :

Lidé byli hermafroditi, než je Bůh rozdělil na dva a ty dvě půlky teď chodí po světě a hledají část sebe, kterou ztratili. Miluju Kunderu a to jak všechno ví, dokáže říct a vůbec, Nesnesitelná lehkost bytí a ležení vedle sebe, protože poetická paměť a žádnej koberec!






Žádné komentáře:

Okomentovat