pondělí 23. dubna 2012

Hits you when its too late.

Ok.

Nemělo by mě to rozhodit, ale rozhodilo. Asi kvůli tvým očím a jistotě v ruce. To co jsem nemohla mít. A bůhví, možná i kakao. A taky protože někde v kořeni doufala, že z té látky někdy v budoucnu bude forma. Jako semínko a strom. Jako tělo a duše. Jako metafyzika.

A asi kvůli pitomejm písničkám ve zpěvu a všem těm textům. I heard that your dreams came true? find someone like you? Dik moc

A taky všecky ty pitomý vzpomínky.

Nezbylo než jít hrozně rychle a kouřit spoustu cigaret, tak jsem to udělala a teď je mi špatně. Na zármutek je nejlepší smích, žádnej psycholog, ale kamarádi. A hrozně mluvit.

Nsz sux a všecky ty věci, ale dnes nemohu nic, můj mozek je rozjetá ještěrka. Reptilia-the strokes- spánek v autobuse, tenkráte.. jasně. zasraný asociace.

1 komentář: