pondělí 14. května 2012

Brain-washed.

Začínám být slušně vymytá. Mám pocit, že čím víc se snažím vědět a chápat, tím hloupější jsem.

(Nedovolil jsem škole, aby mi bránila ve vzdělání. - jakoby mi z toho zvonilo v uších. a taky si nemužu vzpomenout, kdo to řekl, stejně tak mi uniká jméno toho spisovatele co napsal tamto jak to zhudebnil Mišík)

I am LOST.


Taky sem si stáhla novou Operu, a hned mi to hodilo odkaz na spoustu zlepšováků a funkcí. Samý krásný nadpisy jako Dragon fly a tak. Jenže když jsem to chtěla prozkoumat (nejen, že sou to odborný kecy v angličtině), bylo tam spostu podivných sledů písmenek jako DOM, HUD, CSS, ETMA...tomu nemám šanci nikdy rozumět. 



Už v IT hodinách v prvíku jsem věděla, že něco bude špatně. Fakt jsem mla jednu chvíli strach, že propadnu, naštěstí jsem pak ty funkce v excelu na psaní nějakejch kódů, nebo co, našla. 


A strašně mě to rozčiluje, protože ty obrázky k tomu vypadají fakt "vychytaně". 


taky mám asi zavirovanej počítač, nebo jenom mozzilu, pokud je vubec možný mít vir jenom v prohlížeči. každopádně mi nejdou zavírat jednotlivý záložky, což je docela otrava. Viva la opera.




No nic jdu zkusit pomačkat nějaký tlačítko co tam píšou, třeba to nevybuchne.


Seeya:)

Žádné komentáře:

Okomentovat