čtvrtek 17. května 2012

Inspiration.

Skládám básně místo rovnic. (není to úplně místo rovnic, ale spíš místo společenských věd, ale to by znělo fakt hloupě.)

Taky si píšu seznamy toho, co musím o prázdninách přečíst, a to jsem se ještě nedostala k seznamu filmů, hudby, a tak. Někdo by mi měl důrazně říct, že pokud tu maturitu neudělám, tak to nebude taková pohoda jak si plánuju. Pořád mám 13 dní, což mě popravdě moc neuklidňuje, ale čeština už je za mnou. Vytáhnu si Pásmo nebo Kvílení. Popřípadě Na cestě, Annu Kareninu...
..
.
Prosím!

Těším se na to, že budu mít poprvé v životě práci, a třeba se konečně víc socializuju a nebudu se bát cizích lidí. (včera v autobuse na mě ukazovala malá holčička a říkala: Ona je tady! a něco šeptala svojí kamrádce. Připadala sem si jako čarodějnice v přestrojení, nebo jako papoušek na výstavě. Proč?)

Můj spolužák je v Oslu. Představa, že jsem tam mohla taky být, kdybych použila lepší gramatiku mě nutí mlátit hlavou do stolu. Mimochodem, v poslední době to dělám často.

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Už si připadám fakt blbě jak všude cpu Marka Twaina, ale jeho "quotes" jsou skvělý. Asi o tom udělám tumblr.

Žádné komentáře:

Okomentovat