neděle 10. června 2012

The cup is not half empty

as pessimists say...

Pořád prší. Můžu si jenom zpívat It cant rain all the time. Nebo vyvolávat slunce, které svítí, jenom není vidět.

Kýbl zmrzliny stále postrádám, ale mám šlehanej med, což není špatný.

Zjistila jsem, že Hledání ztraceného času mě neskutečně nebaví, protože už po pěti stránkách který popisujou asi tak 3 vteřiny času, to prostě nejde. nejde. nejde. Ani bych se nedivila, kdyby celých 7 dílů obsahovalo celkově asi hodinu času.

Strejda mi pučil nějakou podivnou knihu Americká hvězda, což je naprosto jiný kalibr, zatím bych to zařadila k těm románkům, co nejsou ty úplný rudolfovky, který jsem četla když mi bylo 11. Takový pro hodně nenáročné čtenáře, ale rozhodla jsem se, že to přečtu, než to odsoudím. Můj strejda totiž odsoudil Pottera, po shlédnutí prvního dílu v televizi, a pořád opakoval, že je to nesmysl. Taky mu bylo úplně jedno, že se mu snažím něco vysvětlit a že je idiot, ve svém egoistickém monologu ani neslyšel.

Jo, rodiný oslavy. Já se s některýma lidma prostě nemůžu bavit, protože jejich ignorantství mě rozčiluje a připadám si jako mezi naprostýma tupcema. A to jim je mezi 30-65. Ale vím, oni by mi řekli, že sem ještě mladá a nerozumím tomu.

Trápí mě, že mě lidi nechápou
A že se držejí
Svejch kolejí a kolem
Jako by nic a kolem jako by nic
Jenom prochází se



2 komentáře:

  1. nebo raději ještě než se zblázním, i když .. každopádně Island!!

    OdpovědětVymazat
  2. and wednesday too! chci sednout do auta a jet.. až moři, jo, moře je fajn.

    OdpovědětVymazat