pátek 8. června 2012

Pressure.

Souznění duší. Je to hrozně zvláštní, jak jsou rozmanité. Hrstka lidí, ke kterým mám doopravdy blízko a každý z nich je individum naprosto odlišné, že kdybych je nechala všecky spolu o samotě, možná by si ponějaké chvíli ani neměli co říct. Pravda, jsou sféry, které se kryjí, ale i tak je to hrozně kouzelné.

"Malého prince jsem nesehnal, ale mám Beránka, kterého chtěl..." a tak jsem dneska dostala Beránka od člověka, který patří k lidem, kterých si nejvíce vážím. Připadala jsem si jako malá holčička, které dal táta dárek. Dlouho jsem neviděla tolik upřímné radosti v očích.

"Namaluj mi beránka .." a tak jsem si vzpomněla, že mám i krabičku. Ještě růži a budu mít svůj reálný svět, ve kterém budu posouvat židličku, abych se mohla dívat na západ slunce. Já totiž na Malého Prince věřím, ale to už jsem možná říkala.

Moje matka označila moje oblíbené autory (Ginsberg, Kerouac, a cituji : Fulgám) jako anglické pičusy, které znám, ačkoliv jsem si dovolila neznat jméno jednoho českého malíře.... jo kdyby mě jako malou brala na výstavy, nebo o tom se mnou mluvila. Sem měla zato, že určitou část vzdělání člověk získává v nějaké té primární instituci jako rodina. Whatever! :D

Jo! Taky jsem zjistila, že rozdávání úsměvů neplatí na všecky lidi, a taky nevím, jestli to nebylo tím, že jsem v ruce měla plyšového beránka.

A taky! Nenávidím přesudky - mladí lidé = hloupí lidé. To, že si zapoměnu žákovskou, ještě neznamná, že nevím, kdo to byl Ježíš. A to, že ve stresu hraju jak Loser!, ještě neznamená, že tak hraju i ve skutečnosti. Ale pokuste se jim to vysvětlit, když jsou ve svých 40 zahořklí učitelé na ZUŠce.





And when it rains
On this side of town it touches everything
Just say it again and mean it
We don't miss a thing

You made yourself a bed
At the bottom of the blackest hole
And convinced yourself that it's not the reason
You don't see the sun anymore

And when it rains
Will you always find an escape?
Just running away
From all of the ones who love you
From everything

Take these chances to turn it around






1 komentář:

  1. fulgám! asi mu tak začnu říkat:)

    každý by měl mít svého Beránka v Krabičce.

    OdpovědětVymazat