úterý 31. července 2012

Indiánské léto

Tak jsem doma. Viděla jsem: Perfect sense, The Shining, Půlnoc v Paříži, Děvčátko, které bydlelo na konci ulice, Intouchables, Indiánské léto... a nebyla na filmovce...

Tanec v Celetné, blázniví klauni na chůdách a zamilovala sem se do pouličního umělce, viděla módní přehlídku v klubu v pražským metru.

A chrám svaté Barbory.

Dneska ráno jsem se probudila doma, jako bych byla někde na návštěvě. Musím si zase zvyknout. je zvláštní, jak ze všeho nejvíc si vždycky musm zvykat na to být doma.


Jsi zvuk, když padnou mi-na-rety.



1 komentář:

  1. hry celý víkend, no, nakonec to bylo trochu jinak, byla jsem tam od úterý do neděle a v CyberCafé jsme byli střílet zombíky jen jednou...:D
    Praha je v létě na mne moc horká, dávám jí přednost spíš na podzim a v zimě.

    OdpovědětVymazat