čtvrtek 9. srpna 2012

I give up. I'll never marry.

Jsem neschopná. Vážně. Mé kulinářské schopnosti se zasekly na kari rýži, řízku, bramborech na pár způsobů, nějaké té polívky a špagetách.

Práce na zahradě 0 bodů. A jestli budu muset někdy vyžehlit košili, aby byla doopravdy vyžehlená, tak mi dřív spadne žehlička na hlavu.

Lokální retardace horních končetin. Dnes jsem se pokoušela udělat palačinky a slíbila jsem si, že se dostanu přes pravidlo: první tři se nikdy nepovedou.... No, ani ne. Aspoň to vypadá jako palačinky, ale nikdy jsem neměla větší starch o svou střevní mikrofloru. A to nemluvím o tom, že mi jedna vypadla z pánve a začala hořet.

Whatever, je to krásný téma na fejeton. Já a vaření. Ještě pár fotek a byla by tu šance, že se u toho někdo zasměje.
A venku chodí chlap s amplionem a snží se prodat porcelán a housle.... Asi sem vážně neschopná, matko.



Jsou prázdniny, mám chřipku a profil na bibliografický databázi. Poděl se o svůj! Za svůj život jsem přečetla asi jenom 200 knih. Málo.



Žádné komentáře:

Okomentovat