pondělí 26. listopadu 2012

Network hell.

Na fejsbučku mám holku-fotografku, kterou jsem zatím osobně nepotkala, znám ji tak okrajově přes známé. Připadala mi zajímavá, když si mě přidala. No, na to, že jsem jí nikdy neviděla tak vím přesně co dělá každý den, kdy spí, co snídá, jaký je její přítel (kterej je asi v každým druhým statusu), co má za zvířata, jaký sleduje seriály, kdy se kde ztrapnila, jak vypadá v kterékoliv denní nebo noční době, kde má jaký tetování. A celej tenhle koloběh znova a znova každý den.

A to nemluvím o nejmenované slečně, jejíž detail z života s přítelem mě bude provázet, dokud mi neudělají lobotomii.

Jo, taky tam píšu sračky(ale aspoň jsem si toho vědoma) a ne každej ocení Hobita a Johna Watsona, ale koho zajímá, že si někdo X si kdy vaří čaj a Y jde spinuškat s miláčkem.

p.s. moje příspěvky tady jsou taky legrace a recese (někdy) a vyjádření stavu naprostýho šílenství, radioaktivity a tak... a potřebuju někam infiltrovat momentální emocionální zaplnění způsoby neelegantními, ale tady to stejně skoro nikdo nečte, takže je to fuk. Oni to, myslím, myslí vážně. I když vám budou tvrdit, "ále prdel, sem se nudil(a)", stejně si myslim, že to napsat chtěli a doufali, že jim tam někdo napíše "a jakej čajíček máš?" nebo "chudáčku zase do práce". Joa ještě je pecka když si dva řeší vztahy přes statusy. Telenovela v přímým přenosu, asi to sepíšu a dám mamince k Vánocům.

No nic, jdu si udělat čajíček, pak letím do obchodu, najim se a do školy. Chicht.

Žádné komentáře:

Okomentovat