úterý 4. prosince 2012

Talking without speaking.

Hearing without listening.

Are you going to Scarborough fair, parsley, sage, rosemary and thyme.

Bude to dobré. Všecko. Nenechám svůj život ovládat nějakým nepřímým pořádkem ani přímým nepořádkem. Jedině pozitivní náhodou, kouzelným osudem a účelem. Hrozně se mi líbí myšlenka Augutina, že člověk hledá střed v kružnici, a přes množství těch všech bodů ho nemůže najít. (Tak nějak sem to pochopila)... a je to tak, pořád se snažíme nacházet hledám ten střed, to centrum života, to správný naplnění, a přes miliony možností, které se nám nabízejí nemůže nalézt tu správnou. Ale John Strelecky říká, že když se soustředíme, tak to "why are you here" najdeme.

Já už asi chápu, proč jsem v Budějovicích, ale věděla jsem, že je to správný, ještě než jsem tu byla. A mám to tady ráda. Od prvních dnů. Mám ráda lidi na koleji. A některý lidi ve škole. A lidi v rádiu. A lidi tady i tam. Jenom stále ne důchodce na Hawaii.

I have my books
and my poetry to protect me.

A ty(já) jsi ta
láhev nedopitá
skrytá
v krytu trilobita.

tak trošku:)


Žádné komentáře:

Okomentovat