pondělí 21. ledna 2013

Where there's free alcohol?!

Zítra jsem měla zapíjet všecky zkoušky, ale zítřejší zkouška se nekoná, takže budu zapíjet jen tak život, do němoty a pak ti usnu v klíně. Mám kari polívku a růži a život je tak pěknej a zítra bude ještě hezčí, a zelenej jako dno oceánu. And I am from deep green underworld. Těším se, těším se až ráno vstanu a nebude to jako dneska ráno v pět, když to včera ještě bylo zítra ráno v pět. A pak si dám vodku na zdraví. A vzpomenu si lásko na tebe.

Jsem tak sentimentální, protože jsem spokojená a i když někdy smutná a tak. Ale chci aby každej okamžik byl hezkej a úžasnej, protože hvězdný prach, záření hvězdy a kouzlo:) A protože když si s něčím, co miluješ, svět má jiný barvy.

Mám krásnej porcelánovej hrníček se svým jménem, u kterýho bylo napsaný, že jsem harmonická a zábavná žena. Je to harmonie protikladů totiž z mánie do melancholie, jop.

And I go out on tuesday night and I come home on wednesday morning. Having fun and dancing, in the circle round.

Náprstek!

Žádné komentáře:

Okomentovat