sobota 2. února 2013

život a čas..

a nebo naopak.

takjo. uklidila sem po psovi a umyla posraný schodiště, zametla sem, vytřela, umyla nádobí, linku, sporák, vydrhla sprchovej kout, podlahu po malování, vyprala 3 pračky, vyvenčila chlupáče, udělala si kakao k svačince a stejně jsou teprv 4 a co víc, je pořád sobota, krucinál. Je to fakt divný, protože obvykle mi všecko to, co sem udělala trvá tak 5 dní. Vážně uvažuju o tom, že bych ještě žehlila, ale to bych pak neměla nic na zítra a zbláznila bych se.

Venku je hnusnej vítr a prší a nádherně to odráží moji náladu, protože kapky nekanou jen po okapech. Vedle na posteli je prázdný místo a mě to trochu stresuje, ale zítra přijedou vánoční dárečky a gramofon a třeba si lehne vedle mě, protože si pustím starý gramofon a proležím v posteli celou neděli. Vinylový bůh.


Mmm možná jsem to kakao pít neměla, protože je mi teď špatně a vzhledem k tomu, že ji mi špatně celej den, je tohle megašpatný.

A vůbec, já chci aby to bylo jako s těma krabama!

Žádné komentáře:

Okomentovat