neděle 3. února 2013

Neděle, den druhý

Od poledne svítí sluníčko a mě je líp. Most do země Terabithia vzal s sebou všechny moje slzy, a to byly potoky v 11 v noci. Žaludeční problémy mě dohnaly, a pak že fyzično a psychično spolu nesouvisí. Dneska přišel Ježíšek, ehm, dostala sem zástěru, tak nevim, co mi tím chce jako kdo naznačit. A obrovskej hrnek s kočkama (bože kočičí máma neee), krásnej ručne pletenej svetr, knížku o Fridě(yes!), prkýnka, toastovač... a k příštím vánocům vážně čekám pekáč, nebo aspoň sadu nožů.

Taky sem si pěkně naplánovala všechny dny, abych byla pořád zaměstnaná a asi sem se minula školou, měla jsem jít na sekretářku a plánovat lidem schůzky. A zítra jdu na snídani a hrozně moc se těším, protože jsem dlouho nebyla na snídani, a bože neuvědomila jsem si, kolik úžasných lidí kolem sebe mám, protože pořád mám kde s kým být a ještě se na některé nedostane a oni sou smutní. A dneska půjdu a budeme hrát a bude to hezký a pak z toho bude smutno na poště.

Gramofon je taky doma spolu s dalším vinylem a to Claptona live a je to boží a já si to večer pustím, pokud přijdu na to jak. (zapojuje se to do pc totiž.) A nebudu to du zkoumat hned!


Žádné komentáře:

Okomentovat