čtvrtek 7. března 2013

7.3. svátek slaví Tomáš

Dneska je zase významný den. Venek ovládla mlha a tyvole mozkomoři. Taky mě lehce pobolívá hlava, takže Voldemort musí být blízko a včera to byl ve škole samej expelliarmus a jiný zaklínadla typu inteligibilní na nás. Příští týden, bude zase divnej a všecko začíná splývat, vždyť nedávno bylo pondělí a už je zas čtvrtek. Nemám žádný koncept času, jen ten, že letí. Alanis.

Přijde mi legrační, že mi z cetra dm v Budějovicích posílaj poštu do Olomouce, kde sice mám trvalý bydliště, ale vlastně teď bydlím v B. Jasně, je to naprosto evidentní, ale stejně. Takovej ten pocit sounáležitosti, když tam je napsaný v Českých Budějovicích, datum... asi jako když čteš o Praze a přesně víš, o čem se píše. A máš z toho radost. Teda jako já mám. Na na na. Hlava se ti točí a ty nevíš proč. Na horách taje sníh. Řeka je divoká a chladná.

Žádné komentáře:

Okomentovat