úterý 14. února 2012

Jak přežít svoji matku,.

Nenávidím, jak když mi něco vadí všecko obrátíš proti mě, jak vytáhneš všecko co ti vadí, všecky ty starý ohraný věci..

Nenávidím, jak mi říkáš že sem neschopná a neumíš s tím nic udělat, to je totiž taky tvoje vina.

Nenávidím, jak mi všechny činnosti znechutíš, protože na mě neustále řveš, jak sem neschopná.

Nenávidím, jak se bojim jit pomalu i vychcat.

Nenávidím, jak mě neznáš a nic nechápeš.

Nenávidím jak sem plná nenávisti, protože mě to ničí.

Potřebuju se někam schovat, jenže to taky nemůžu.

Proč ty můžeš práskat dveřma, kurva?

3 komentáře:

  1. Schováme se do opravdovosti, kterou nabízí nejen Zen 4, ale také například naše čajovnění protkané porozuměním.

    Společně vytrváme, ale to bych se opakovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Půjčila jsem si od Tebe to slovní spojení "napravda visící ve vzduchu", protože je velice výstižné... Tak snad mi to promineš, že jsem se vyjádřila pár Tvými slovy.

    OdpovědětVymazat
  3. na Rockland budu psát, jestli to chceš čísti, tak mi kdyžtak pošli mail:)

    OdpovědětVymazat