pondělí 26. března 2012

If you use your eyes..

Chtěla bych říct vskutku něco originálního a nezapomenutelného, ale napadá mě jenom ohraná fráze: chce se mi spát. Celou hodinu, kdy nám pánčelká vysvětlovala jak se píše maturitní slohovka a čemu se máme vyhnout jsem prospala. It works.

Dnes jsem psala poslední písemku z matiku ve svým (doufám) životě. Matematika je sice zajímavá, ale spočítat součet nekonečna čísel, kterej by člověk do konce života nespočítal, kterej prostě neexistuje, to je uplná hovadina. Ale budu mit boty s tygrem.

Neučím se. Nedělám proto, abych z té školy vypadla nic, jenom tam chodím. Je to směšné.

Slibuji si, že začnu.

A také jsem pochopila, že mám kolem sebe pár neuvěřitelně úžasných lidí. I když někdy chodím just as: "všecko je na hovno, lidi sou na hovno." Taková křivda! Kopla bych se do hlavy, ale mám příliš krátké nohy.

Budu mít hezké prázdniny, víš.

2 komentáře:

  1. to znám moc dobře. Poslední písemku z matiky už mám taky za sebou, dostala jsem čtyřku, no... Taky jsem moc unavená a neučím se, a je to zlý.

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju Tě. Tak to chodí. :)

    OdpovědětVymazat