čtvrtek 8. března 2012

A little positive.

Venku sněží. Rozhodla jsem se, že mě to nezastaví, stejně jako představy fakticky dosud nepodloženy. Budu brát z toho, co je. A kind of bitch fight.

Můj prázdninový plán, že se budu učit a dělat si maturitní otázky zatím pěkně fail, ale zato zažívám fakt podivný věci. Kupříkaldu se mi podařilo vyrvat skleněná dvířka od stolu a zlomit je vejpůl, viděla jsem svoji učitelku z první třídy, začla se bát (ne)reality, a pak ta historka jak jsme se jeli podívat na západ slunce a nemohli se dostat nazpátek. Měsíc měl oči a na rybníku byla zamrzlá hlava.

Také se mi zase zdá pořád o tom samém problém a asi mi praksne hlava. Dneska je úplněk a bude černý panther. Tygr, jenž je láska.

A jestli to není pravda...tak už vážně nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat