pondělí 9. dubna 2012

All we have to decide is what to do with the time that is given us.

Voním po kávě. Už chápu, proč hořká vůně mandlí. Myslím, že za to může hlavně marcipán.

Možná, že když si na další volno naplánuju poustu aktivit, třeba se konečně něco naučím. Zatím to fungovalo obráceně.

A taky mám ráda Smeagla pro jeho propracovanou postavu. Pro skrytou bolest, která podnítila jeho závislost na prstenu, kterou dává najevo agresí a nenávistí. Přijde mi to trochu jako paralela na feťáky. Asi je to celé paralela. Despotická moc a tupé stádo stoupenců. byl toho plný svět. je?

Realismus
podnadpis: Český romantismus. Filosofie se z a  tvrdým y. V druháku mi fakt někdo sypal drogy do kávy. A ten strašnej obrázek lva u Tolstého(Tolstoja!).

Makes no sence at all.

1 komentář:

  1. Snad poprvé Ti titulek nekoresponduje se článkem - ale vlastně tomu rozumím, protože citát je dost výstižný a člověk by vážně měl jít za těmi slovy, která jsou v něm obsažena.

    Právě proto, že někdy není třeba nic víc dodávat, člověk dodává spoustu jiných věcí, nebo zkrátka nedodává to, co by dodávat měl.

    Jako například já teď a většinou (a navěky?).
    Ne. Rozhodla jsem se stát lepším dodavatelem. :)

    OdpovědětVymazat