úterý 10. dubna 2012

Orange is a new red.

Příště odbarvovadlo, nebo taky ředidlo.

Nemužu spát, ale mužu jít na 10. Směšné lásky jsou směšné zatím spíš v okolnostech. Milan, voulez vous café avec moi? Musím se naučit fracouzsky, a ta písnička!

Taky se mi zdálo, že sem byla u doktora na očkování a všichni mě předběhli. Snář:

Doktor: odstranění konfliktu
 Řada: Změny si dají na čas.
 Očkování: Dovol své hlavě aby se řídila srdcem.
 Jenže to pak budu zasekaná v opakování jak malý krevní oběh. Jenomže opakování.
 Předběhnout: Nenalezeneno.

Miluju písničku su su su su su sugar town. (Bonus track) Story of boy meets girl. Its not a love story. But my name is autumn, not Summer. Řekla to i ona a tak to platí.

 Musha-booooooooooooooooooom! lalala

3 komentáře:

  1. Kolektivní nevědomí? Asi máme podobné sny! To je zvláštní, že mezi námi funguje jakési propojení ve stejnosti...

    Mně se zdálo o knihách. Obdržela jsem knížky s věnováním od někoho konkrétního. Tyto knihy byly položeny na místo, nad nímž mám citát o změně směřující ke svobodě. Tato změna si také dá na čas.

    Jenže Tys mi přeci psala, že je vtipné, jak píšu o "čase", když čas už se dávno vytratil a nadchází něco, co ho předběhlo.

    OdpovědětVymazat
  2. "Předběhnout" sice nenalezeno, ale "spatřit někoho, kdo Tě předběhne": přijít ke štěstí.

    OdpovědětVymazat
  3. jen další, další volné asociace, pěkně se to čte!

    OdpovědětVymazat