středa 6. února 2013

Středa, den pátý

Rekonfigurace. Změna vnitřního uspořádání bez vlivu na změnu celkového tvaru. Mám chuť na kyselý okurky, zelí, lékořici a hrozně moc věcí. Poprvé v životě jsem přesolila těstoviny (obvykle jsou nedosolený) a je to pěknej humus. Poslouchám "metalově", řvaný pocity pořádně nahlas a chcu, aby skákaly skleničky. Aby to slyšeli i sousedi. Sobecky křičet na svět, protože on křičí na mě. Jaroslav Rudiš- Potichu.

A mám tři nové knížky. William Saroyan, protože on je láska. Hrozně moc lásky mezi ulicema, šílenství, telegraf a tygr.

Plagued by constant misery
I'll keep my eyes fixed on the sun

Shake me down,
 Cut my hair on a silver cloud
 Broken sound
 Softly laying on the ground ooooh
 Not a lot people left around ooooh ooooh

 In my past, bittersweet
 There's no love between the sheets
 Taste the blood, broken dreams
 Lonely times indeed
 With eyes cast down
 Fixed upon the ground
Eyes cast down


Je mi zima. V našem přetopeným domě. Good. Musím si sbalit gumáky. Good. A šaty, protože kombinace šatů a gumáků (růžový se slonama, vel. 34) je prostě sexy a kdo říká, že ne, je na hlavu. Asi tam fakt pujdu v gumákách. Třeba mi pak bude líp.


Žádné komentáře:

Okomentovat